lördag 13 mars 2010

Dagens status

Mår lite bättre idag. Har dock ont i halsen och huvudet. Men det är inget som en sväng med bilen inte kan bota. Sambon åkte precis iväg för att öppna för elektrikern. Har aldrig hört talas om en hantverkare som kommer tidigare än sagt. Han sa att han skulle komma vid 12 och ringde 11, då han var på plats. Men det är ju hur bra som helst att det blir fixat så jag ska inte klaga.
Vill verkligen träna i morgon så att jag får ihop mina tre pulspass. Tränade hemma med träningsvideo i måndags och storstädade hela eftermiddagen i onsdags så det har varit en rätt aktiv vecka.
Det är kanonväder idag och jag hoppas verkligen att vi hinner gå ut och njuta lite av solen.
På måndag har jag nytt motivationssamtal. Det behövs verkligen nu. Behöver en spark i rumpan (som nu är lite mindre att sparka på) så att jag får peppen att klara mitt första delmål, som inte alls är långt borta nu. Längtar efter att se tvåsiffrigt på vågen!

Inga kommentarer: