måndag 22 mars 2010

Ny vecka

Så var det måndag igen. Har haft en bra dag på jobbet. Skulle åka och köpa tapeter efter jobbet, men "någon" hade glömt måtten hemma så det blev bara tittning idag igen. Men det löser sig. Fick offert från målarfirman idag och de ville ha väldigt mycket pengar, så vi sk be ett annat företag komma och kolla också. Det känns inte värt att lägga så otroligt mycket pengar på det jobbet när det inte är så supermycket de ska göra. Dessutom köper vi tapeter själva så jag förstår inte riktigt hur de kan ta så mycket för materialkostnad. Jaja, vi lär väl se var det slutar när de andra har lämnat offert.
Hade hunnit med att träna ikväll eftersom det blev så snabbt besök på tapetaffären. Det är gruppträff och vägning på schemat i morgon och det hade varit skönt med ett pass till innan dess. Jag tror inte att jag har gått ner så mycket den här gången eftersom jag var sjuk förra veckan och inte kunde träna som jag ville.
Har i alla fall träningsvärk idag efter gårdagens hårda pass och det är så härligt!
På lunchen handlade jag några toppar på h&m i storlek 42 och de sitter inte ens tight! Fantastiskt!

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Louise sa...

Skönt att du mår bättre igen.

Och så härligt att få köpa nytt, och i storlek 42!! :0) Grattis till det. Jag kör med mitt gamla, men det är så kul att få ta fram en gammal favorit och känna att snart kan jag ha den oxå :0))

Och sist men inte minst..

No Pain, No Gain njut av träningsvärken för då vet du att du gör rätt. Mina ben är som fyra skogaholmslimpor på morgonen, bara deg. Men efter en stunds promenad har det släppt.

Lycka till på gruppen imorgon. Håller tummar och tår för ett bra resultat.

Sussie sa...

Det är riktigt härligt att vara frisk igen! En tjej i min grupp berättade idag att hon är inne på sin tredje förkylningsomgång. Jag frågade coachen om det var vanligt att man blev förkyld, men han visste inte. Han sa att det går säkert att forskas på ifall det händer något med immunförsvaret eller så när man går ner snabbt i vikt. Skulle vara intressant att läsa en sådan undersökning.
Det kändes härligt att komma i den storleken igen. Har ju inte direkt varit storkund på H&M:s Divided-avdelning tidigare, men nu så! :)

Jag uppskattar verkligen att träna väldigt mycket. Och det är skönt när man får kvitto i form av träningsvärk när man har tagit i ordentligt.