torsdag 14 oktober 2010

Bättre

Det var nog det jag behövde - en kväll i soffan med stora, varma filten. För idag mår jag bra.

Har lite träningsvärk sedan danspasset och det är ju alltid lika skönt.
Efter jobbet drar jag till Itrim för ett pulspass. Tänkte även väga mig eftersom jag inte hann med gruppträffen i tisdags. Tror att jag kan ha gått upp lite, men det känns faktiskt helt okej.

Jag mår bra, tänker på vad jag äter och trivs väldigt bra med min nya kropp. Jag vet att jag har lite kvar att gå ner, och jag kommer att klara det till årsskiftet. Så det så! Kommande månader blir det hårdkörning. Ska komma igång ordentligt med fler pass och även styrka/kondition i gymmet på nya stället. Och det känns faktiskt hur kul som helst!

Tänk att jag som var en soffpotatis verkligen längtar efter att träna. Det kryper i kroppen när jag inte har rört på mig på någon dag. Härligt!

Ha en riktigt finfin torsdag!

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

läser din viktresa och wow vilka framsteg!!

Sussie sa...

Hej! Kul att du läser! :)