torsdag 28 oktober 2010

Shopping!

Tränade 40 minuter på crosstrainern. Det känns som om kroppen inte riktigt är på topp, så det var ordentligt jobbigt, men skönt när det var över.
Efter en snabb dusch mötte jag upp mamma och shoppade loss. Hittade två par byxor på Lindex, en jättesnygg vinterjacka på Stadium (nedsatt från 899 till 499) i storlek 40 och en klänning/tunika på Indiska. Perfekt!
Nu blir det köpstopp igen. Fyller år på lördag och då får jag eventuellt lite bidrag till garderobspåfyllning. Provade kläder på Carlings när vi var i Stockholm och kanske, kanske har sambon köpt nåt därifrån. :)

Här är några av plaggen jag köpte:
Lindex Shop Online - Byxa

RACE MARINE W LAHOLM JKT F9
Jackor/RACE MARINE W LAHOLM JKT F9 från stadium.se


KARI dress

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Alva sa...

Fint, nu blir jag lite shoppingsugen också! Jag gillar klänningen speciellt, den är skitsnygg! :)

Sussie sa...

Ja, jag gillar den också! Den var ganska tunn och omlott. Blir bra i höst med leggings till och en kofta över. :)