tisdag 26 oktober 2010

Lycka!

Fan, vad bra det kändes på Itrim idag! Det var en bra gruppträff - om balans i livet, bakslag som kan uppstå och hur man ska undvika hindren.

Dagens vägning -0.1 kilo. Alltså 85.3. Jag är jättenöjd!

Efter gruppträffen hade jag min uppföljning. Vi pratade en massa om min nya träning och coachen tyckte att det lät jättebra.
Sedan tittade vi på kurvorna från starten och det ser himla bra ut! Ska ta bild på kvittona från första gången och idag så kan jag lägga upp det här sen för att jämföra.

Efteråt stod jag i receptionen och pratade. En annan coach frågade hur det går och jag sa att det går långsamt nu. Hon sa att hon tycker att jag ser jättebra ut och att hon inte tyckte att jag behöver gå ner mer. Men det behöver jag ju, enligt mig. Det är bara 6 kilo kvar till mål och dit ska jag nå!

I morse blev det 40 minuter på crosstrainern. :)

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer: