torsdag 14 oktober 2010

Plus

Efter jobbet gick jag till Itrim för att träna. Passade på att väga mig.
1,5 kilo upp. Alltså 85,4. Men det var väntat. Dock har jag tappat nästan 2 procent i fett och gått upp i FFM. Vet inte om det är vätska eller om jag har fått till lite mer muskler.
Sist jag vägde mig var det förmiddag, innan lunch. Idag var det på kvällen efter dagens tre första mål mat, en massa vatten och kaffe.
Jag är inte alls orolig. Känner mig lugn och nöjd. Och träningen gick hur bra som helst.
Funderar på att lägga mig tidigt och kliva upp och köra lite kondition på gymmet innan jobbet. Skulle vara så skönt! Sen blir det Zumba på lördag och antagligen nåt pass på söndag också. Mellan varven ska jag hinna med jobbmiddag och vinmässa. Ser fram emot helgen! :)

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Lisa-Marie Chandler sa...

Hej!

Tack för din kommentar i min blogg! Det är så skönt att jag börjat gå ner i vikt igen efter fasen jag varit i nu.

Så du kör också Zumba ser jag :) Visst är det roligt! Jag älskar verkligen den sortens träning!

Ha det gott och fortsatt lycka till nu!

Kram Lisa-Marie

Sussie sa...

Förstår att det känns skönt!

Jag har faktiskt bara kört Zumba framför tv:n tidigare så det ska bli jättekul att göra det i grupp! Hörde att det är sjukt jobbigt, men jag ser verkligen fram emot det. Jag älskar all form av dans och kan man få dansa sig svettig och bränna en massa samtidigt som man har kul så är det ju kanon! :)

Ha det så bra!
Kram/Sussie