onsdag 20 oktober 2010

Bra dag!

Har haft utbildning nästan hela dagen. Var bra och kul. Lärde mig en massa bra saker som jag kommer att ha nytta av när jag jobbar, men även när jag fixar med mina egna bilder. Trots att det inte är så mycket bilder i bloggen så är jag faktiskt väldigt fotointresserad. Och knep i Photoshop är ju alltid bra att kunna.

Nu ska jag mysa ner mig med sambon i soffan. Sen blir det packning inför helgens Stockholmsresa. Ska på konsert i morgon och det ska bli grymt!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Åh, en till som är foto intresserad =).
Jag är också amatör fotograf, och brinner verkligen för det!
Hoppas man får se lite bilder du tagit någon gång, här på bloggen =)!

Kul att du haft en bra dag!
Mer sånt till folket, hehe.

Kram på dig/
Luiza

Sussie sa...

Det kanske kommer lite bilder framöver. :)
Bra dagar är alltid trevligt. Det skulle man ha varje dag!

Kram!
Sussie