tisdag 12 oktober 2010

Duktigt!

Har kommit hem från DansAerobics och precis ätit middag. Var ännu roligare på passet idag eftersom jag hängde med lite bättre.
Var och handlade efter jobbet idag och jag och sambon förberedde middagen. Sen fick den stå och puttra i ugnen och var varm när jag kom hem från träningen.
Supergott och enkelt:
Skär upp goda grönsaker, vi hade sötpotatis, morötter, rödbetor, paprika, squash. Lägg det i en ugnssäker form och toppa med stark korv. Jag köpte Hemköps lätta chorizo.
Släng in allt i ugnen till det ser/känns klart ut. Om man vill kan man köra de "hårda" grönsakerna först ett tag så att det hinner mjukna lite och sedan lägga på resten av ingredienserna. Ät med lite crème fraiche och chutney. Yum!

I dag har jag också bokat in genomgång av styrkemaskinerna på gymmet. På måndag kör vi!

Sov gott!

Inga kommentarer: