lördag 16 oktober 2010

Lördag

Gårdagen var väldigt trevlig. Åt en supergod lammsallad med getost och rödbetor. Till det drack jag vin. Efter middagen gick vi till en pub för ett till glas och sen kom jag hem vid elva. Skönt med tidig kväll! Kollade lite på tv med bästa sambon och somnade vid halvett. Vaknad vid nio idag och var riktigt utsövd. Har ätit frukost länge och nu är jag mättare än mättast. Drack så mycket kaffe att det nästan rinner ur öronen på mig. :)
14.00 är det dags för Zumba-premiär. Ska bli så kul! Såg att passet är fullbokat. Det innebär kanske att de kommer att sätta Zumba på schemat framöver - det är onekligen stort intresse.
När jag har dansat klart och duschat ska vi på vinmässa. Har aldrig varit på en sådan tidigare så det ska bli spännande. Kvällen är ett oskrivet blad än så länge, men jag tror att det blir lugnt och skönt i alla fall.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: