fredag 15 oktober 2010

Crosstrainer

Klev upp tjugo över sex. Var helt groggy, men peppad. Tog på mig träningskläder och gav mig ut i morgonkylan.
Var på gymmet vid tjugo i sju, och stod på crosstrainern kvart i. Körde på i bra tempo i bra precis en halvtimme. Sista fem minuterna la jag på mycket motstånd och lutning.
230 kalorier förbrukade. Och en glad och pigg Sussie. Hur skönt som helst!
Träffade även svärfar som var där och sprang.

Stack hem och duschade och var på jobbet 8.

Snart är det helg och det ska bli så grymt skönt!

Ha en finfin fredag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är!! /Sofie

Sussie sa...

Tack!
Måste passa på nu när jag är inne i tränings-flowet. Man vet aldrig när det tar slut. :)
Hur går det för dig Sofie?
Trevlig helg!

Anonym sa...

Först den här veckan (vecka 7 med bara mat) har det börjat kännas mycket bättre i kroppen. De första 6 veckorna var känslan att allt jag stoppade i mig lades till i fettdepåerna på kroppen och jag bara svällde. Och det visade sig även vara sant när jag ställde mig på vågen. Hoppas att verkligheten stämmer med känslan även nu... :-) Får svar på måndag då det är dags för invägning igen. Viktigast är ändå att känslan i kroppen börjar ordna till sig.
Trevlig Helg! /Sofie

Sussie sa...

Skönt att det känns bättre! Tycker du att det är svårt att veta vad du ska/kan äta?
Jag känner mig verkligen bra i kroppen nu, men har ändå gått upp. Jag tror inte att man ska stressa upp sig utan njuta av att det känns bra. Det är klart att jag skulle bli orolig om det börjar barka helt åt fanders. Men just nu mår jag bra, trivs med mitt nya jag och tycker att det är underbart att träna och orka med.

Lycka till på måndag!

Lisa-Marie Chandler sa...

Duktig du är! Skulle aldrig klara av att träna så tidigt på morgonen.. Är inte speciellt mört då.. Haha..

Hoppas det fortsätter gå superbra!

Heja heja!
Kram Lisa-Marie

Sussie sa...

Det kändes lite duktigt faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag kan få in rutinen att träna på morgonen åtminstone en gång i veckan. Jag är ingen morgonmänniska, så det kommer inte att bli lätt. Men jag ska försöka i alla fall. :)

Ha det så jättebra och trevlig helg!
Kram!