måndag 18 oktober 2010

Tandläkartröttheten

Som vanligt när jag går till tandläkaren blir det komplikationer. Tog 2,5 timme istället för 1 som det var sagt från början. Har varit halvsidesbedövad hela eftermiddagen.
Kände inte alls för att gå på gymgenomgången, men tog tag i mig själv och gjorde det i alla fall. Det var bra.
Orkade dock inte köra igenom passet idag. Tror jag ska göra det i morgon bitti. Eller så kör jag crosstrainern igen.
I dag testade jag också nåt jag aldrig har gjort - gå på löpband! Det gick bra. Trodde det skulle vara lite läskigt eller svårt, men det var det ju inte. Så det blir nog ett löp/jogg-pass där inom kort.

Nu ska jag filta ner mig i soffan.

trevlig kväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Kommer in för att tacka för din peppande kommentar!
Jag behöver det nu, och den betyder sååå mycket!

Kommer in imorgon igen, för att läsa lite om din bakgrund, det lilla jag sett hittills är helt enkelt fantastiskt!!!
Vilka resultat!!!

Tills dess , lägger jag till dig bland mina viktbloggar på min sidebar =)!
Ha en god natt!

Ps. Det där zumba, vad är det? Kanske skulle prova det =), låter kul och som att alla håller på med det =).

Kram
Luiza

Sussie sa...

Hej! Kul att du har hittat hit!

Zumba är ett danspass med latinamerikanska rytmer. Riktigt kul och en bra konditionsträning. Här kan du läsa mer: http://en.wikipedia.org/wiki/Zumba
Jag rekommenderar det varmt om du gillar att dansa och vill ha roligt! :)

Ha det så bra!
Kram/Sussie