torsdag 21 oktober 2010

Stockholmspeppen

Snart sätter jag mig på flyget och åker till Stockholm över helgen. Ska bli så skönt med några lediga dagar!
Ska träffa kompisar och inte minst min käre storebror som vi ska bo hos.

Hade tänkt träna i morse, men när klockan ringde kände jag att jag inte orkade. Nu får jag vila några dagar och återkomma med nya friska tag på måndag. Längtar redan!

Fick sms från Itrim som sa att det ar dags för uppföljning. Hade helt missat att det ska göras efter 9 månader, men nu ska jag fixa en tid.

Ha en fin dag och en bra helg! Kommer antagligen inte kunna blogga nåt under helgen, men återkommer på söndag med en rapport om hur jag har haft det.

2 kommentarer:

fröken A. sa...

Efter så många dagar med träning så förtjänar du lite vila. Man kan ju promenera och vara i rörelse ändå :) Ha det underbart i stockholm!

Sussie sa...

Ja, jag kände lite så också faktiskt. Man går ju väldigt mycket hela tiden där.
Ha en bra helg! :)