fredag 8 oktober 2010

I natt har jag slagits...

Min tandläkare berättade för mig att när man sover biter man ihop tre gånger mer än det hårdaste man kan bita ihop när man är vaken. Speciellt om man är stressad eller mår dåligt över något. Jag har bettskena, men den har inte hjälpt så mycket den här veckan. Har haft ont i huvudet och känt mig spänd i käkarna och öm i tänderna varje dag.
I natt drömde jag att en läskig man som bor här i stan började slå mig. Och jag skulle så klart slå tillbaka. Bara det att inte fanns någon läskig man bredvid mig, bara en stackars sovande sambo. Han sa "Vad göööör du???". Då vaknade jag och fattade ingenting. Hade pucklat på honom på axeln några gånger. Förlåt älskling! Borde sova i eget rum såna här veckor...

Snart är det helg och bröllopsyra! Kan tänka mig att jag inte kommer hinna uppdatera så mycket. Så på återseende på söndag!
Ha en finfin helg allihop!

1 kommentar:

Itrimsandra sa...

Jag kan förstå all din stress! Men ta det bara lugnt och njut av bröllopet så ska du se att stressen kommer att lägga sig.

Ha en mysig helg!