torsdag 7 oktober 2010

Dålig dag

Åh, vilket dåligt humör jag har varit på hela dagen! Är fortfarande lite smågrinig, trots ett skönt träningspass och lite gråt.
Jag är trött, stressad och känner mig ungefär sämst i hela världen. För mycket att tänka på - vikt, träning, pengar, bröllop, framtid osv. Orkar inte med just nu.
Nästa månad ska jag försöka vara sparsam. Det enda jag verkligen behöver är en ny vinterjacka. Förhoppningsvis kan jag hitta en billig nånstans.
Har även kommit på att jag ska sälja en massa kläder och grejer på Tradera. Bland annat en finfin skinnjacka i storlek 46. Nån som är intresserad? Säg till i såna fall, så kan jag mejla bild. Den satt bra på mig när jag vägde runt 100 kilo. Har använt den sparsamt så den är i väldigt fint skick.
Har även en massa andra kläder - jeans, toppar, jackor, kappor och skor som jag gärna säljer vidare. :)

Sov gott vänner!

Inga kommentarer: