onsdag 27 oktober 2010

Dagen

Har hunnit med några saker på checklistan idag.
Träningen, Itrimmöten, lite städning, tillbakalämnande av jacka (kändes faktiskt skönt att lämna tillbaka den. Provade den igen och den var verkligen för stor.), och så har jag jobbat. Men nu får jag snart gå hem.
Min finaste har kommit hem efter sina jobbdagar i Stockholm. Han kom förbi här och sa hej på vägen från flygbussen. Ska bli så skönt att sova bredvid honom igen. Har sovit dåligt de senaste nätterna.

Sov gott! 

2 kommentarer:

PhD sa...

Hej! :-)
Ville bara titta in och säga tack för all din uppmuntran. Har varit lite dålig med att följa andras bloggar på sista tiden men nu har jag uppdaterat mig på din också. Fantastiska reslutat du har åstadkommit på dina nio månader! Framförallt tycker jag du är jätteduktig med motionen. Jag tycker det är svårt att hinna med den och är lite lat dessutom... Kram

Sussie sa...

Jag har inte heller riktigt hunnit med att hålla mig uppdaterad. Det är så många bloggar att läsa. :)

Jag tror att det här med motionen kommer efter som. Jag var inte alls lika intresserad förut. Det är senaste månaden som jag verkligen har brunnit för det.
Sedan tror jag att man måste få en rutin med träningen, precis som med maten. Men efter ett tag rullar det på av sig själv.
Och ju mer resultat man ser/känner, desto roligare blir det!

Ha det så bra! Kram