söndag 31 oktober 2010

Slut på helgen

Har haft en mycket fin helg!
Igår efter frukosten städade vi lite här hemma. Vid 15 gick jag iväg till jobbgrejen som vi skulle ha. Var en väldigt intressant föreläsare där. Efter att vi hade lyssnat på honom delades vi in i tre grupper för att hjälpa till att laga maten vi skulle äta.
Jag hamnade i efterrättsgruppen där vi gjorde tiramisu. Kul!
Förrätten var olika fisksorter med sallad, varmrätten viltfärsbiff med rotsaker. Mycket gott. Åt det jag kunde och smakade en sked av efterrätten.

Sen blev det musik och barhäng. Jag gick hem vid 21.30 och möttes av fler paket och vin. Kollade lite på tv och gick sedan ut en sväng och mötte upp med lite kompisar.
En bra födelsedag blev det. Fick en fin skjorta och en mössa från Carlings, en hatt, en klänning/tunika, två böcker, en trisslott, kylskåpsmagneter, blommor och en pulsklocka.
Den invigde jag i eftermiddag när jag och mamma tog en långpromenad. Kul att ha koll på puls och kaloriförbränning! Har inte riktigt listat ut alla funktioner på den, men det kommer väl. :)

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgonträning i morgon.

God natt!

Inga kommentarer: