fredag 29 oktober 2010

Fredag

I dag blev inget som jag hade tänkt. Hade så svårt att sova inatt, så jag sov ända till strax efter tolv. Hade bestämt med sambon att vi skulle äta lunch tillsammans, så det var bara att hoppa i kläderna och gå och möta upp honom. Indiskt, mycket gott!

Sen gick jag en sväng på stan. Köpte lite nya underkläder och annat jag behövde. Men nu blir det köpstopp igen.

Skönt att kvällsveckan snart är slut. Blir verkligen helt slut av att jobba så. Speciellt eftersom jag har svårt att varva ner när jag kommer hem vid halvtvå på natten.

I morgon fyller jag år. 31. När jag är 31 kommer mycket hända - kommer att nå min målvikt och hålla den, planera för vårat bröllop och gifta mig. Kommer att bli ett fantastiskt år!
Helgen i övrigt bjuder på träning både lördag och söndag. I morgon eftermiddag och kväll har vi en jobbgrej med middag och fest. Kommer att vara med under dagen och kanske en stund på kvällen, men sen kommer jag att avvika för att fira min födelsedag tillsammans med min älskling och kanske någon mer som känner sig peppad. Tänkte nog gå ut och äta eller laga nåt gott här hemma.
På söndag tänkte jag bjuda familj och vänner på fika.

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: