onsdag 6 oktober 2010

Träningsfritt

I dag tar jag det lite lugnt. Känner att jag kanske har en förkylning på gång, och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Avvaktar till i morgon och ser hur det känns då. Är så pepp på att testa på alla pass på nygymmet!
I eftermiddag gick jag en timme tidigare från jobbet för att färga håret hos frisören. Insåg att jag hade väldigt mycket utväxt och det skulle inte se så snyggt ut på bröllopet. Så nu är jag nyfärgad och fin. Blond så klart. :)
Har dessutom fått låna ett par jättesnygga höga klackskor av en kollega, så nu behöver jag inte bekymra mig för det längre. Det är inte världens utbud av fina festskor den här tiden på året direkt.

Nu ska jag invänta sambon som är ute och går och sen blir det middag. Nån som har förslag på vad vi ska äta?

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: