onsdag 13 april 2011

Bloggen igen

Förlåt för min dåliga uppdatering. Jag hann inte med i går kväll. Men nu är jag här! :)
Jag har funderat över det här med bloggen och kommit fram till att jag ska fortsätta. Pratade med sambon om det i går och han tycker också det. Han tycker att jag borde skriva lite mer om hur det känns nu och vad jag har för mål framöver. Så det ska jag göra. Men det blir vid ett senare tillfälle.
Tack för era kommentarer! Ska ta till mig av dem och skriva om det som ni vill veta.
Sambon tyckte även att jag borde sluta skriva anonymt, men jag vill nog inte det. Det har gått så lång tid nu och jag har varit rätt ”privat” med att skriva om känslor och om jobbet, så jag skulle behöva rensa bort en massa om jag ska bli offentlig. Tror jag skippar det faktiskt. Eventuellt startar jag en annan blogg senare.
I går tränade jag efter jobbet. Baksidesstyrka som kändes okej. Sen sprang jag efteråt. Gick först en minut, sen sprang jag 8 minuter (på 10 som högst fart!!! Nytt rekord) och gick en minut till. Så det blev 1,5 kilometer på tio minuter. Jag är jättenöjd!
I morse fick jag gå morgonpromenaden ensam eftersom sambon började sju. Gick 4,6 kilometer på 45 minuter. Har skaffat Runkeeper, så nu kan jag börja snöa in mig på siffror igen (efter att ha slutat använda stegräknaren). :)

Ha en fin dag! Och tack för att ni läser!

Inga kommentarer: