torsdag 14 april 2011

Heja heja!

Hurra vad kul det där var! Tyvärr inte speciellt bra instruktör, men jag körde verkligen slut på mig själv. :) Tror faktiskt att jag kommer att köra Body Pump istället för egen styrka i fortsättningen för redan nu känner jag att det här ger så himla mycket mer. Folk runt omkring som gör att man tar i lite extra, hög musik och förhoppningsvis en bra intrsuktör. de har många pss i veckan på gymmet så jag ska nog kunna hitta någon bättre.
Tackar kollegan som drog med mig! Vi avslutade med att jogga lite på löpbandet.
Kommer inte att kunna lyfta mina armar i morgon. Men det var det väl värt! Hurra igen!

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Hurra!!

Pump är grymt! :) :)

Sussie sa...

Ja, visst är det! :) Trevlig helg!

Lina sa...

Ja visst e det kul med body pump, man blir sa peppad å det e hård träning :)