fredag 15 april 2011

Veckans vikt

Hurtig-Sussie var uppe och travade i morse också. Blev den vanliga rundan, men jäklar vad trött jag är i kroppen. Men ingen träningsvärk (än så länge). Smorde in knäna med tigerbalsam innan ajg gick och la mig i går och det har verkligen hjälpt.
Det tog tid att ta sig ur sängen och vi var inte hemma förrän tjugo över sju. Trots det hann jag med frukost - fil med havrefras, fyra färska jordgubbar, ett ägg, en hårdmacka med smör och skinka. Och så kaffe förstås.
I kväll ska jag på konsert, ett av mina favoritband är i stan. Ska bli skitkul att se dem igen! Tror det är sju år sedan sist.
Har planerat att ta det hyfsat lugnt i kväll ändå så att jag orkar med att träna i morgon. Eller åtminstone inte sova bort hela lördagen. Lägenheten är i stort behov av städning...

Veckans vikt: 80,7. Har verkligen inte gjort nåt dumt för att förtjäna den höga siffran, men jag kanske har fått lite nya muskler? :)

Förresten har jag bokat in ett Body Pump-pass på måndag!

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: