fredag 29 april 2011

Långpromenad

Har varit ute sen 12. Gick till min kompis och fick fin lunch med lax, matvete och sallad. sedan gav vi oss ut på långpromenad. Hittade en annan kompis på vägen som vi gick i kapp. Hon var ute med sin bebis i vagnen så det blev en lite långsammare promenad än tänkt. Men härligt i solen och kul att gå och snacka.
Gick förbi studion där jag har tatuerat mig och bokade en ny tid. 31 maj smäller det! Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra, men har en aning i alla fall.

Hade igång runkeeper när vi gick och sammanlagt blev det nästan 11 kilometer på nästan 2 timmar. Härligt!
Är mör i kroppen nu. Får alltid ont i höfterna när jag går långt. Får ge dem lite tigerbalsam ikväll också. :)

Jag och sambon har bestämt att vi ska grilla ikväll. Ska bli gott!

Ha en fortsatt härlig fredag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh vad spännande med en ny tatuering!!

Du får berätta vd det blir sen :)
Kram!