fredag 29 april 2011

Tokshopping!

Åh, vad kul det var att vip-shoppa!
Kom därifrån med en kasse full av nya kläder. En klänning, en jacka, två linnen, en topp, ett par tights, en tröja, en cardigan (i storlek 38!) och ett par benvärmare. Fick 20% rabatt på hela köpet så slutsumman blev 659 kronor! Är jättenöjd med mina köp! :)

Vet inte vad jag ska hitta på i dag när jag är ledig. Tror det får bli lite vila nu på förmiddagen och sen funderar jag på att gå och träna. Kanske skulle cykla en timme? Lagom ansträngande och inte så belastande för knäna.

Veckans vikt: 82,2. Visste att det skulle vara mycket eftersom jag är svullen som tusan. Men jag vägde 81,4 i går kväll, så jag trodde inte att jag skulle kunna vara uppe på 82. Men men. Jag vet ju vad det beror på och ska inte stressa upp mig.

Ha en riktigt fin dag!

Edit: Min kompis C ringde och frågade om jag vill hitta på nåt. Så det blir lunch hos henne och sen ska vi gå på promenad. Kommer att bli ungefär en mil sammanlagt. Härligt!

Inga kommentarer: