onsdag 27 april 2011

Onsdagskväll

Hej mina fina!
Har verkligen inte haft tid/ork att blogga. Mycket jobb och pollentrötthet har tagit min tid.
Det här med pollen alltså... Det är olika för varje år hur jobbigt det blir för mig. Men i år känns det som det värsta någonsin. Trots att jag har ätit medicin i två veckor nu. Borde gå till en läkare så att jag dels kan få veta vad exakt det är jag är allergisk mot och dels få någon bättre medicin.
Var ute och sprang efter jobbet. Hade tänkt försöka mig på att springa 5 kilometer, men det gick bara inte. Blev tung i andningen efter bara några steg.
Gick först 1 kilometer, sprang 1,5, gick ca 600 meter, sprang 1,5, gick en bit, sprang lite till och gick sista biten. Det blev 5,61 kilometer på 46 minuter. Sprang inte speciellt fort eftersom det var så tungt. Men jag pressade mig verkligen till att hålla ut. Känner mig helt slut nu och ska snart gå och lägga mig.

Såhär såg det ut per kilometer i alla fall:


I morgon jobbar jag och sen är det långhelg!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Låter underbart med långhelg =).

Det där med pollen är verkligen inte kul, jag lider också av det...

Tack, ännu en gång, för dina fina ord hos mig.
Jag blir så varm om hjärtat.

Hoppas du får en god natt.
Kramar