fredag 1 april 2011

Veckans vikt

Konstigt att man kan vara så trött när det är tvådagarsarbetsvecka...

Eftersom det är första april i dag hade jag tänkt skämta om att jag hade gått upp en massa - men ärlig som jag är kommer veckans vikt här:
80,2.
Är riktigt nöjd med tanke på vilken tid på månaden det är. Samlar på mig mycket vätska.

I går efter jobbet körde jag ett konditionspass med 3000 meter rodd, 15 minuter AMT och 15 minuter löpning/gång. Var väldigt tungt och det kändes att kroppen är trött nu.
Men jag klev ändå upp och gick i lite över 40 minuter i morse.

I kväll är jag jury igen i finalen av musiktävlingen. Helgen är än så länge ett oskrivet blad.

I går köpte jag skorna! De är sjukt snygga! Blir lång och får snygga ben i dom. :)


Ha nu en fin fredag!

3 kommentarer:

kämpa sa...

Härligt.

Sandra sa...

Åh kan man få se en bild på skorna? :) så roligt med skor!!

Ha en fin helg du med!

Sussie sa...

Ja, det är härligt!

Sandra: Jag ska fixa det i morgon! :)