tisdag 12 april 2011

Det här med bloggen

God morgon på er! I dag är jag en pigg och glad tjej. Fick en skön, om än gråmulen, morgonpromenad på ungefär 45 minuter. Det var riktigt varmt i luften.

Jag har funderat lite på det här med bloggandet. Ska jag lägga ner den, är den fortfarande intressant, borde jag skriva om nåt annat?
Vad vill du att jag ska skriva om? Vet att det är ganska många som läser bloggen, men inte många som kommenterar. Så det är svårt att veta om det jag skriver ger något eller om jag borde byta spår.
Kom gärna med synpunkter!

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Nej Sussie, du får inte lägga ner bloggen!

Jag tycker det du skriver nu om är intressant! Det jag undrar lite mer om är hur du gör psykiskt för att stå emot frestelser, snacks, mackor på kvällen mm?

Och så undrar jag vad dom tog upp på din gruppträff som var bra frukost och mellanmål? Vad brukar du äta?

Jag läser din blogg varje dag! :)
Kramar!

PhD sa...

Jag läser också varje dag och även om det är kul att läsa om de stora viktnedgångarna folk upplever de första 12 veckorna är det få som skriver om hur det är ett år senare (eller mer). Visst är det inte alltid så mycket spännande som händer men korta uppdateringar är bättre än inget. Dessutom måste vi ju få höra hur det går med bröllopsplanerna och allt!! Så sluta inte skriva snälla du! <3

Carro 34 år sa...

Jag tycker du absolut ska ha kvar bloggen!! Men du måste samtidigt känna att du får ut något av det. Själv skriver jag för min egen skull, för att komma ihåg -lite som en dagbok.

Så länge som den inte känns jobbig så HA KVAR DEN:):)

Kramis Carro