torsdag 21 april 2011

Inlägg nummer 600!

Har jag verkligen lyckats klämma ur mig 600 inlägg på denna blogg? :)

Åter på jobbet efter en fin dag. Var hos bästa frisören i två timmar vilket resulterade i fina slingor, toppning och hellugg! Är supernöjd som vanligt. Det var dags att göra nåt annat än den där sidoluggen jag har gått med hur länge som helst. Håller på att spara ut håret ordentligt till bröllopet och det kändes så tråkigt nu. Men en rak, lite längre hellugg gjorde susen! Känner mig verkligen jättesnygg.

Hann även gå till sömmerskan och lämna in klänningen så att hon får sy in den. Sambon var med som påklädare (ja, han har fått se klänningen innan bröllopet). Sedan gick vi och tog en kopp kaffe på ett fik. Hann även förbi gymmet och fixa nyckelbrickor så att vi kan träna på den andra anläggningen de har. Det är öppet dygnet runt, så om man har bricka kan man gå dit även när det inte är bemannat. Gymmet jag brukar gå till är stängt hela helgen och jag kommer nog att få abstinens om jag inte får svettas ur mig ordentligt under de kommande dagarna.

Nu önskar jag er alla en fin skärtorsdagskväll!

1 kommentar:

Carro 34 år sa...

Vill också känna mig jättesnygg!!:):)

SÅ duktig du har varit på din viktresa, du är ju grym!!

Kram Carro