torsdag 28 april 2011

Redo för långhelg!

Har inlett långhelgen med ett skönt och jobbigt bodypumppass tillsammans med min kollega H. Det var en riktigt bra instruktör denna gång och det var så kul! När jag kom hem från jobbet kändes det som om jag skulle vilja ställa in allting eftersom jag var så trött och seg. Men så tränade jag och blev på så bra humör. Det är så värt det även om det tar emot ibland! Har PMS och är alldeles vätskefylld, så allt känns lite jobbigare än vanligt nu... Morgondagens vikt kommer nog inte visa en 7:a först vill jag lova.

I morgon är det vip-frukost på h&m som gäller 7.30. Trots min skrala kassa ska jag kosta på mig lite nya plagg. Behöver verkligen kläder eftersom allt jag äger är för stort. Så en ny jacka och lite basplagg har jag siktat in mig på i alla fall. 20% på allt är inte dåligt heller. :)

Har ätit grillad kyckling och druckit lite vin så nu känns livet gött!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: