måndag 18 april 2011

Jag blir galen!

För någon vecka sedan såldes en lägenhet ovanför oss. Förra veckan fick vi en lapp i lådan som sa att det kommer att pågå renoveringsjobb där under fyra veckor. I morse vaknade jag vid halvåtta av att de borrade. Sen höll det på konstant tills jag gick och tränade vid tolv. Nu är jag hemma och de har satt igång igen. Jag kommer att bli galen om jag inte får sova lite längre på morgnarna när jag jobbar kvällsvecka!

Träningen var skitkul idag! Bättre instruktör och jag vågade lägga på lite mer vikt på stången denna gång.
Gick upp och sprang/promenerade i tio minuter efteråt. Skönt att köra ur kroppen ordentligt! Träffade PT:n och pratade lite med henne också. Hon tyckte att det var jättebra att jag börjat på BodyPump. Jag sa att jag kommer att byta ut några av styrkepassen mot BP och det tyckte hon var bra. Skönt att få hennes blessing. :)
Nu ska jag äta lite lunch och sedan ta mig ut i solen en sväng innan det är dags att jobba.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

PhD sa...

Hej och tack för påhälsningen! Jag ska definitivt prova bodypump första veckan i maj (hinner inte innan med påsk och Italienresan). Tänkte också testa en annan sak, därför att jag är övertygad om att det är dödstrist och inte förstår varför folk gör det: spinning! Fast om jag nu hatat löpning hela livet och älskar det nu så kan man ju aldrig veta... Kram :-)