torsdag 7 april 2011

Snart helg!

Åh, vad jag är peppad på att få åka till stugan i helgen! Vi har precis gjort en handlingslista och bestämt vad vi ska äta när vi är där.
Tränade styrka i dag och lade på mer vikt på alla övningar. Kändes bra, men jäklar vad skakig jag blev i armarna. :)
Efter träningen gick vi och hyrde tre filmer att ta med till stugan. Bra att ha nåt att göra om det blir dåligt väder. Det ser inte allt för lovande ut, så vi kanske skippar skidåkningen ändå... Har verkligen sett fram emot det, men jag vet inte hur smart det är att ge sig ut på fjället i storm.

I morgon är det dags för vägning igen!

1 kommentar:

Sara sa...

Spännande, men samtidigt läskigt brukar jag tycka det är när det är dags för att väga mig. Lycka till imorn! Hoppas du blir nöjd med resultatet! :)