tisdag 5 april 2011

Träningskompis

Eftersom jag tycker att det är så trevligt att få sällskap så inväntar jag sambon för att gå med honom till gymmet. Han slutar om en timme. Medan jag väntar ska jag vila lite.

Klantig som jag är så har jag lyckats tappa bort mitt träningsschema. Går in på ny fyraveckorsperiod nu så jag msåte veta hur jag ska träna. Men efter att ha vänt upp och ner på lägenheten sms:ade jag PT:n. Hon skulle lägga ett nytt schema till mig på gymmet. Så snällt!

Ska i alla fall träna baksida i dag. Har lite ont i min dumma axel och jag tror den behöver sig en omgång. Det blir alltid bättre när jag tränar.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej fina vännen!
Min stöttepelare!!!

Ville bara önska dig en jätte skön kväll.
Kul att du får sällskap av sambon på gymet. Alltid lite trevligare =).

Tack för att du finns.
Jag har inte glömt mina iTrim kompisar, jag fokuserar bara på annat...Ni finns i mina tankar dagligen.
Kramar