onsdag 20 april 2011

Ont

Var på gymmet på eftermiddagen. Värmde upp med 1000 meter rodd. Sen körde jag ben och mage. Har lite träningsvärk från bodypumpen så det var skönt att träna de ömma musklerna.
Sen hade jag tänkt springa en kvart. Men mitt vänstra knä sa ifrån. Har ont i det lite då och då. Antagligen är det en svit efter att ha haft alldeles för mycket tyngd på det i alldeles för många år.
Hoppade istället på en cykel och körde en kvart med tungt motstånd. Svetten droppade om mig. Skönt!
Funderar på att dra dit och cykla en timme i morgon förmiddag, innan frissan.
Ska ta med mig sambon till sömmerskan i morgon för att kolla om det går att göra något åt bröllopsklänningen. Har inte provat den sen jag vägde kanske 83 kilo så den har nog blivit ännu större. :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: