söndag 17 april 2011

Fångad av helgen

Hej! Här var det dåligt uppdaterat må jag säga!
Men så är det när man blir uppslukad av ledighet, vänner och kärlek. I fredags var vi på konsert. Så himla bra! Gick sedan till en pub och var där tills de stängde.
I går åkte vi med några vänner och fikade och sedan till affären för att handla middagsmat. Blev entrecote och sallad. Kokt kronärtskocka med smör till förrätt. Och så lite lördagsgodis på det. Sen somnade jag i soffan. Kröp över till sängen och somnade vid tolv. I morse vaknade jag 7 och borde väl egentligen ha klivit upp då eftersom jag kände mig utsövd. Men så somnade jag om och sov till tio. Vi har kollat på film och tog sedan en långpromenad innan det var dags för mig att gå på jobbet. Första dagen på kvällsveckan. Känns drygt.
I morgon ska jag på Body Pump klockan 12 och sedan försöka styra upp lite i hemmet.
Hoppas på att få en till bra träningsvecka. Den som var hann jag med: 4 långpromenader (var av tre på morgonen innan jobbet), ett styrkepass baksida, ett kombinerat styrke/konditionspass och ett pass Body Pump. Helt okej!
Kommer kanske inte bli så mycket morgonpromenader nu när jag jobbar kväll, men siktar på att träna på gymemt varje dag i alla fall. Sen hoppas jag att de har okej öppettider under påsken också.

Ha en fin söndag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hej vännen.
Tack för att du ff tittar in hos mig, trots att det känns som jag svikit dig...
Du får inte tro att det är så, det är bara att jag fokuserar såååå på det jag går igenom nu. Det går liksom inte hand i hand med vikten, vilket gör mig lätt frustrerad...för jag vill ju hålla den , samtidigt som jag vet att det är omöjligt...

Tack för kommentaren och komplimangen. När vi tände lampan ikväll, såg det sååå fint ut. Har tagit bild, så jag kan visa =)!

Ha en god natt!
Kram/
Luiza