onsdag 25 januari 2012

Bebisträff

Om ett tag ska jag iväg och träffa min kompis I och bebisen E för lite fika. E är nu fem månader och hur söt som helst. Han har världens största kinder som man bara måste pussa på hela tiden. :)
Kotten lever om i magen. I morse fick jag tre hårda sparkar i sidan. Så konstigt och så härligt att det är nåt som rör sig därinne.

Har nu betalat barnvagn och barngrejer och satt in pengar på Ica-kortet. Tack för löning säger jag bara! Det var välkommet den här månaden.
Ska försöka spara så mycket som möjligt nu, för med föräldrapenningen kommer det inte direkt vara fett på mitt konto. Då kan det vara trevligt med sparpengar om man vill kunna unna sig nåt nån gång eller om det bli oväntade utgifter.

Kommer att sitta i juryn i en musiktävling i år igen. Det blir sjätte året i rad. Ska bli roligt, plus att jag får lite lön för det också.

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: