söndag 8 januari 2012

Felräkning

Har varit helt inställd på att det i dag är ett halvår kvar tills Kotten kommer. Men i går kom jag på att det ju bara är fem månader kvar. Fem månader! Det är ju ingenting. Fick lite panik och började fundera på hur vi ska hinna med allt. Men det kommer att lösa sig.
Det som är mest stressande är hela försäkringskassebiten. Tycker att det verkar vara en jäkla djungel! Skulle behöva nån som kan sitta bredvid och hålla handen när vi fyller i blanketterna.

I går slutade jag vid 21 och gick hem till mamma och pappa där maken och bror var. Vi gick hemåt så småningom och satt uppe och tittade på tv och roliga youtubeklipp till sent. Var uppe vid 7 och sa hejdå till brorsan som åkte hem till Stockholm igen. Och sen sov jag vidare till halvtio. Så skönt. Men jag är himla trött ändå i dag.

Ser fram emot mina lediga dagar.
I morgon ska jag till frissan och fixa mitt hår. Klippa och färga. Är lite fundersam på vilken färg jag vill ha, men vi kommer nog fram till något bra.
På tisdag är det RUL och på onsdag har jag inga planer alls. Ska städa ur min garderob och rensa bort sånt jag inte kan använda just nu. Det är en hel del. Men det får åka in i förrådet så länge.

Ha en riktigt skön söndag!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Hej! När vi väntade Aivi så packade jag väskan till bb toktidigt. Den här gången, med Eira, gjorde jag det när jag fick värkar ;P Det jag menar är att ni kommer att hinna med allt. Och gör ni inte det så är det faktiskt inte så mycket man behöver från början. Man hinner =)

Hoppas håret blir bra =)

Kram kram

Linda