söndag 22 januari 2012

Kvällspasset

I dag klockan 16 var jag åter tillbaka på jobbet efter en alldeles för kort helg.
Har dock hunnit med en del. I fredags var vi på makens jobb på familjeafter work. Där var en massa barn och riktigt trevligt. Träffade bland annat en femmånaderstjej.
Var hemma vid 21 och gjorde kväll rätt tidigt.
I går vaknade jag vid halvåtta. Låg och drog oss ett tag innan vi klev upp och gjorde frukost. Var en sväng på stan och mötte sen upp mamma och fikade med henne.
Vid 14 gick jag och tränade Zumba. Gick bra förutom lite ont i ljumsken. Kändes väldigt skönt att vara tillbaka på gymmet efter tre månader.
Efter träningen åkte vi till några kompisar och tittade på deras Teutoniavagn som dom vill sälja till oss. Vi gillade den jättemycket, men ska kolla på en annan vagn innan vi bestämmer oss. På kvällen var i hos svärisarna och åt middag. Somnade i soffan när vi kom hem.
I dag sov jag ända till 9. Var ute och gick 6-kilometersrundan. Men fick så ont i magen och ljumsken att vi var tvungna att stanna flera gånger. :( Ska till läkaren i morgon och får höra vad han säger.
Har varit rätt orolig över hur Kotten mår. I fredags sparkade den och levde om rätt mycket. Till och med maken fick känna på kickarna. Men sen har det i princip varit stilla därinne. Känner jag inget när jag lägger mig ikväll tänker jag ringa BM i morgon bitti och fråga om jag får komma och lyssna på hjärtat. Vet att det kan dröja mellan gångerna det känns, men jag blir ändå orolig...

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: