lördag 7 januari 2012

Lördagsjobb

I dag äter jag en sån här till frukost på jobbet (plus surdegsbröd och juice):

Helt okej smak och verkligen mättande.

Hade jättemysigt i går. Blev bjudna på hjort och potatisgratäng och pratade en massa. Åkte hem vid 1. Är trött i dag, men ska nog kunna uthärda min långa arbetsdag som pågår ända till 21.

I går pratade mamma med 95-åringen och hon var okej. Hon har haft en stroke vilket har gjort att hon är väldigt slö i högersidan. Hon sa att hon inte är förlamad, men att det känns som om kroppen sover. Men hon pratar och verkar hyfsat pigg, så det är ju bra.
Hon kommer dock inte kunna komma tillbaka till boendet där hon varit i 12 år, utan måste flytta till sjukhem. Vi håller tummarna att allt går bra.

På väg till jobbet såg jag en tjej i träningskläder som gick in på mitt gym och jag blev så jävla sugen på att träna. Så till veckan ska jag pallra mig iväg!

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer: