tisdag 17 januari 2012

Upp och ner

Det är lite kaos för min bror just nu, eller ordentligt mycket kaos. Pratade med honom nyss och han var jätteledsen. Det gör så ont i hjärtat. :( Han är i alla fall med min make och en kompis, så det känns skönt. Brorsan är en person som ger sig in i saker med hela livet som insats och när det kraschar, kraschar det hårt. Men jag är ändå imponerad av att han har den där glöden när det väl gäller. Önskar jag kunde vara där och trösta.

Ska gå och lägga mig snart. Är helt slut.
Mäklaren var i alla fall här och värderade lägenheten. Hon trodde att utgångspriset kunde ligga på 125000 kronor mer än vad vi gav för den, men trodde att vi kunde få mer i en budgivning.

Var ju så pigg i kroppen i dag, men när jag gick på lunch så högg det till jättemycket i ljumsken. Höll på att börja gråta. Och samma sak var det när jag gick tillbaka till jobbet...

I dag har Kotten levt om en del i magen och jag kände en ordentlig spark en gång. :) Det var verkligen som om en liten fot kickade mig därinne. Så häftigt! Jag är så himla glad att det rör sig. Det får mig att bli så lugn.
Som jag skrev i en kommentar i en annan blogg - det bästa förutom buffarna är att jag känner att jag hela tiden har sällskap. Att jag inte är ensam, eftersom jag har Kotten med mig vart jag än går. Det känns skönt att tänka så.

Ha en fin kväll.

Inga kommentarer: