onsdag 4 januari 2012

Lilla Kotten

Ibland glömmer jag bort att jag är med barn och blir glatt överraskad varje gång jag kommer på det.
Jag längtar så till i sommar då Kotten kommer ut och vi får veta vad det är för liten filur som gömt sig därinne.
Samtidigt tycker jag att det är mysigt att vara gravid också, trots att jag oroas ganska mycket.
Men magen växer och det är ju ett tecken på att allt är bra. Har känt lite lite små puffar i magen. Längtar tills det känns ordentligt så att maken också får "prata" med den lilla.
På tisdag får vi veta om allt är som det ska.
Det är väldigt mycket väntande till olika saker. Men det gör ju också att man hela tiden har något nytt att se fram emot innan målet med förlossningen är nått.

Nu är det nästan precis ett halvår kvar!

Stanna i magen nu lilla Kotten, så ses vi på riktigt till sommaren. <3

Inga kommentarer: