måndag 30 januari 2012

Grinig

Inte gör det saken bättre att jag vaknar halvsex och inte kan somna om heller. Känner mig helt mörbultad och har påsar under ögonen. Hade det inte varit för ett viktigt möte i dag så hade jag stannat hemma i sängen.
Kotten lever i alla fall rövare i magen och det gör mig så glad.
I dag borde Traderakläderna komma med posten. Sen kommer vi nog inte att handla så mycket mer. Just nu i alla fall. Har ju som svårt att hålla mig ifrån barnavdelningarna. :) Mins beställda böcker (gravidkokbok och förlossningsbok) ska jag hämta ut också.
Men det vi behöver köpa nu är säng och skötbord. Och blöjor och sånt så klart. Sen är vi nog rätt redo. Känns som om det kommer att bli en lång väntan.

Förresten drömde maken i natt att han också var gravid. Det börjar väl sjunka in för honom också... :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: