tisdag 17 januari 2012

Tisdag

Har faktiskt sovit riktigt gott i natt och inte ens varit uppe och kissat. Vaknade dock vid halvfem, men lyckades somna om på en gång.
På lunchen ska jag dona lite hemma eftersom de kommer och värderar lägenheten i kväll. Ska bli spännande att veta vad den är värd.
Känner mig väldigt energisk i dag och vill ut och röra på mig. Åka skidor eller gå en lång, snabb promenad. Tror det får bli promenad i kväll. Ska höra om mamma är peppad. Och hoppas att kroppen håller.
Det känns bättre i höfter och ljumske. Ringde till vårdcentralen i fredags och har fått telefontid med läkare på torsdag. Får höra om jag behöver ha några restriktioner eller om jag kan köra på som vanligt. Ska, om jag kan, gå på Zumba med en kollega på lördag. Ska bli kul!

Ha en skön dag!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Haha, ja, den är väl den tyngsta på marknaden också :P Har precis bytt till sittdelen och nu känns den dock toklåg. Men oh så mycket mer "tymplig" ;P

Grannen har kronan och brorsan och hans tjej har köpt en sådan till bebis som kommer i mars.

Kram