måndag 9 januari 2012

Maten

Det har blivit lite för mycket av det goda senaste tiden och det syns på vågen. Nog för att det är normalt att gå upp i vikt när man är gravid, men inte såhär mycket.
Tror iofs att jag har samlat mycket vätska också.
Tänkte i vilket fall försöka äta lite nyttigare nu. Så i kväll vankas laxpaket med massa goda grönsaker toppat med räkor och stekt halloumi. Längtar till middag!

Nu är jag i alla fall fin i håret. Min frisör är verkligen så himla bra och mysig. Önskar att jag hade råd att gå dit en gång i veckan. Men nu blir nästa gång strax innan vi ska på bröllop i mars.
Håret är slingat och lite mörkare. Mycket fräscht och bra blev det.

Har försökt ta en bild på magen i dag, men det är så svårt att få till själv. Ber maken hjälpa när han kommer hem från jobbet!

Min kollega mejlade i dag och frågade om jag vill gå på Zumba med henne. Det vill jag! Så nästa tisdag ska vi dit. Hon ville ha nån att gå med första gången och hade hört att jag hade kört pass förut. Det är bra för mig att få en spark i häcken och träna också. Zumba är dessutom ganska skonsamt, men känner jag att det är för jobbigt går jag därifrån.

I morgon är det dags för RUL! Äntligen! Fast sjukt nervöst.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: