onsdag 11 januari 2012

Kotten!

Åh, vad jag längtar tills jag får träffa den här lilla krabaten!


Har kollat på bilden hundra gånger och blir alldeles lycklig.

Ringde barnmorskan i dag och pratade om mina foglossningar och ontet i ljumsken. Hon föreslog att jag ska köpa ett bäckenbälte och att jag ska prata med arbetsgivaren för att eventuellt kunna slippa de långa ensampassen på kvällar och helger. Problemet med ljumsken kan uppstå när Kotten vänder sig snabbt i magen eller av trycket i ligamenten. Jag hoppas det blir bättre snart.

Har varit ute på en timmes promenad med mamma på förmiddagen. Riktigt skönt, men hade rätt ont i ljumsken i början.
I eftermiddag ska jag och maken åka och köpa en ny bäddmadrass som är lite tjockare. Jag kan verkligen inte sova bra nu för madrassen är så hård och jag har ont i höfterna och måste ligga på sidan.

Nu är det många besökare här igen. Lämna gärna en kommentar! Det vore kul att hitta lite nya bloggar att läsa.

Ha en skön dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Underbar bild. Man kan inte titta sig mätt på dessa bilder.
Jag längtar också , så oerhört...

Det där med madrassen måste jag också börja fundera på...
Inte så dumt.

Ha en fin kväll.
Kramar