söndag 8 januari 2012

Nedräkning

Åh, vad jag är peppad på att sluta jobba snart! Springa hem till maken, hoppa i onepiecen och krypa upp i soffan och mysa. Och sovmorgon i morgon efter att ha vaknat en gång av makens morgonbestyr. Även fast jag skäller på honom att han slamrar så tycker jag att det är rätt mysigt. Särskilt när han ska gå till jobbet och kommer och pussar mig hejdå och jag är alldeles nyvaken.

Pratade med tanten förut när brorsan var där. Hon lät rätt tussig, stackarn. Men ska nog skickas till sjukhem i morgon.

Nu ska jag jobba klart!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh, visst är det mysigt med männen när de skramlar och har sig...=) Jag brukar också skälla på min, men har slutat göra det , för jag menar hur trist skulle det inte vara om de inte fanns där...?

Skönt för tanten att hon får åka till ett sjukhem imorgon. Hoppas hon snart kryar på sig, lilla stackarn.

Ha en fin dag.
kramar