söndag 29 januari 2012

Helg och vagnköp

Ännu en helg som var alldeles för kort, på grund av att jag jobbade kvällen i fredags. Känns verkligen inte som om jag har hunnit vila ut ordentligt.
I går var vi på stan på dan och fikade och strosade runt. På kvällen lagade maken god middag och sen var vi på konserter. Var jättetrevligt och vi träffade flera som vi fick berätta om Kotten för. Alla blev så glada så. :)
I dag sov vi länge och gick sen och köpte frukost. Latade oss i soffan tills några kompisar kom förbi med en massa barnkläder. Så himla snällt!
På eftermiddagen var vi och hämtade vagnen. Min kompis hade även slängt med ett täcke, en madrass, en kudde, nappflaskor och annat smått och gott. Fick även en body i present och två "drägelscarfar" som bebisen kan ha runt halsen så slipper allt komma på kläderna.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar jobba. Är jag lika sliten i morgon som i dag så tror jag att jag stannar hemma och vilar. Men vi får se. Skulle verkligen behöva få sova ut.

Inga kommentarer: