fredag 13 januari 2012

Halvtid

I dag är det exakt 20 veckor gångna och 20 veckor kvar (om Kotten kommer på beräknat datum). Känns härligt!

Har sovit lite bättre i natt, eller vaknade i alla fall inte förrän 06.20. Så jag känner mig lite piggare. Sov en timme i soffan i går kväll också.
Vi ska nog fira halvtiden lite i kväll. Funderade på att gå ut och äta, men nu känner jag mer att det skulle vara mysigt att äta hemma. Det är så mycket jag inte får äta på restaurang, och måste sitta och googla för att kolla upp ingredienser.
Vi får se hur det blir.
Hade på mig bältet när jag gick till jobbet i dag. Vet inte än vad jag tycker om det, måste använda det lite till först. Men det håller absolut in höfterna och upp magen, så jag tror det är bra. Det är ett sånt här jag har köpt.

I dag är det även 2 år sedan jag började med Itrim. Jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv genom min tid där och hoppas kunna använda mina kunskaper om viktnedgång efter att Kotten har kommit ut och jag ammat klart. Nu slipper jag äntligen betala Itrim-avgiften också. Har ju inte varit där sedan i somras, så det har känts rätt onödigt att punga ut 645 kronor i månaden plus min vanliga gymavgift.

Ha en fin fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett tips till! Spar undan de 645kr varje månad, det blir kanske inte så mycket men du kanske kan dryga ut föräldraledighet lite med hjälp av de pengarna. Du är ju ändå van att göra av med dem! ;-) // Mammarina