tisdag 24 januari 2012

Tisdag

I dag fick jag sova länge. Så skönt! Klev upp vi tio och åt gröt och ägg. Sen slöade jag i soffan till Top Model och Project Runway. Bestämde mig, trots de många minusgraderna för att ta en promenad. Det var riktigt bitigt ute, men solen sken och det var så fint.
Kände inte av ontet alls förrän jag skulle gå tillbaka. Fick stanna eller gå väldigt sakta flera gånger. Men jag tog mig hem till slut i alla fall. :)

Pratade länge med bästisen. Hon har fullt upp med sitt slutprojekt på skolan. Hon är fotograf och kommer att ha slututställning i Stockholm i mitten av maj. Ska verkligen försöka ta mig dit. Hoppas Kotten stannar inne tills dess.

Nu har vi bestämt oss för att köpa Teutoniavagnen. Betalar 2500 kronor och det känns väldigt överkomligt. Den är i väldigt bra skick. Vi sa att om vi känner oss missnöjda så är det ju inte jättemycket pengar, så då kan vi kolla på nåt annat. Men den kändes verkligen perfekt. Det känns bra att köpa av kompisar också, så blir man inte lurad.

Har hittat en bra sajt med bebisgrejer, där några kompisar beställde massa saker: skandic.de/en Vi kommer bland annat att köpa säng till bebisen därifrån. Det är mycket billigare än i Sverige.

Har en liten kicker i magen i kväll. Så himla mysigt!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh så mysigt med en liten kicker =).

Vilken underbar morgon du haft, det var mer än jag hade, mend et var inte bara den där kommentaren,nä, det var mardömmar som fortfarande gjorde sig påminda. Massa blod hela tiden...huga.
Tack för din fina kommentar i senaste inlägget.

Ha en bra kväll.
Kramar.