tisdag 6 april 2010

Det blev inga 20 kilo till idag...

Men det blev 18, 6 och det är ju väldigt bra! Hade ökat 4 hekto i FFM, det kanske är mitt golvläggande som har genererat i lite muskler. :) Ska ta bild på kvittona och lägga upp, men det får bli sen.
Det känns väldigt skönt att vara nere på tvåsiffrigt "på riktigt". Det var jag iofs när jag tjuvvägde mig i torsdags också, men nu har jag gått ner ytterligare en bit.

I morgon är det dags för dag ett i upptrappningen. Kör med skogsbärsshake till frukost, en LCD-shake till lunch, mellanmålsbar till mellanmål och till middag - den efterlängtade laxen med spenat och kokta grönsaker.

I kväll har vi äntligen lagt klart golven och det blev så fint! Nu är det bara resten kvar. Och så måste vi ju packa och flytta över alla saker också. Ser fram emot när det är klart...

Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Bra jobbat Sussie. 18.6 kg är väldigt många paket margarin. Packa det i en rygga och bär kring på en dag. Jag är inte 100 på att jag klarar mina 8 heller. Men det var en bra piska.

Flyttningen kommer att ge mycket (finns det något som är så jobbigt som att flytta?) och du har ju redan ökad muskelmassa, det skulle man nästan kunna räkna som viktminskning. Fett som omvandlats till muskler. Jag kämpar på en vecka till men är lite avundsjuk på den där laxen. Nom nom.

Njut.

Monika sa...

Stort grattis till att du är nere på tvåsiffrigt!!!! Kram Monika

Sussie sa...

Louise: Jag vill inte bära de 18,6 kilona någonsin mer! Men jag ska testa bältena med tyngder som de har på Itrim. Tror de väger 25 kilo, så jag tänker vänta tills jag är där.
Jag tror att du kommer att klara de 8! Du är ju nära nu och det är en vecka kvar.
Jag bävar för att bära alla tunga kartonger och möbler, men det kommer att kännas skönt i kroppen sen.

Monika: Tack så mycket! Det känns fantastiskt!!!

student i trim sa...

GRATTIS!!!! under 100 är som du säger magiskt så bra kämpat Sussie!!!