måndag 19 april 2010

Packningsdag

Åh, vad jag är seg. Känner mig helt mörbultad och är så trött, känner mig inte alls utvilad trots att jag sovit tio timmar.
Har varit uppe nån timme nu och druckit kaffe i hopp om att bli piggare, men icke.

Ska packa en massa idag. Sambon har varit duktig i helgen, så nu är det bara resten kvar. Är otroligt opeppad på att behöva lyfta ett finger, men vet att jag kommer att tycka att det är är helt okej bara jag kommer igång.

Idag visade vågen på 97,1 och det gör mig så glad, men det kan ju lika gärna stå på 98,1 i morgon bitti, så mycket som det svänger, så jag ska inte ta ut något i förskott.

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Och att packa är som att träna...långsamt. Och när du kommer upp i fart bränner du mer. Se det som dagens motion. Men jag vet hur det är att packa, inget roligt. Vart skall man börja. Men har man bara tillräckligt med kartonger och spritpenna så går det bra. Skriv ner allt du packar ner på kartongen så att du har koll på vad som ligger var.

Grattis till dagens vikt, även om det pendlar så är det där du är just nu.

Pepp pepp

Sussie sa...

Jag kom igång så sent idag. Men har i alla fall hunnit packa en massa kläder i sopsäckar, rensat ut för stora kläder och såna jag inte vill ha längre, insett att jag kan ha mitt snygga ormskinnsmönstrade skärp igen, tvättat en maskin, plockat bort torr tvätt, diskat en maskin, städat lite i köket... Nu är det bara resten kvar. Men det är skönt att vara igång! Behövde en liten paus nu för vattenpåfyllning.
Vi har redan kört en del grejer till nya bostaden, innan visning. Då slängde vi bara ner en massa saker huller om buller i lådor, så det kommer att bli spännande att se vad som gömmer sig i dem. :)

Ha en fin dag!