fredag 23 april 2010

The return of armhålorna!

Jag har fått armhålor! Jag vet att det kanske är konstigt att bli så glad över en sån sak. Men innan jag började gå ner i vikt har jag haft så mycket fett där armhålorna ska vara. Och i går kväll när jag duschade kändes det så konstigt när jag tvättade mig under armarna. Tills jag kom på varför - hålorna är där igen!
Sambon tycke att jag var knäpp som blev överlycklig, men så har han aldrig varit utan armhålor i flera år heller.

Ha en fin fredag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ha ha ha ha ha ha...Ha ha ha ha ha ha ... du är ju för underbar. Jag fattar precis vad du menar. Jag har nyckelben och höftben igen :0)

Däremot har jag snart -A tuttar ;0)

Sussie sa...

Jag har också fått nyckelben och så känner jag av knäbenen när jag ligger på sidan med benen ihop när jag ska sova. Det är lite ovan och lite obekvämt. Är ju som van att det är mjukt där. :)

Monika sa...

Coolt! Grattis till dina -20 kg and counting... Kram Monika

Sussie sa...

Tack snälla du! Hoppas att det går bra för dig också!